28 Haziran 2011 Salı

Elif Prenses ve 7 Cüceler


4 yaşındaki Elif için yaptığım Pamuk Prenses ve 7 Cüceler Pastası... Bu pasta için titiz bir çalışma yaptım öncesinde. Çocukken bu masalla büyüdük hepimiz ama açıkçası ben cücelerin isimlerini bile bilmiyormuşum :) Elif'e çok teşekkür ederim böyel bir pasta istediği için, böylece ben de yeni birşeyler öğrenmiş oldum. Mesela cücelerin hepsini sakallı zannediyordum fakat bir tanesi değilmiş. Önce sizin için de 7 cücenin ismini bir sıralayayım isterseniz. Ayrıca hepsinin kendine has bazı özellikleri var. Pastayı yaparken bunlara da dikkat ettim. E o kadar araştırma boşa gitmesin değil mi:)
1. Doktor, gözlüklü ve kahverengi şapkalı
2. Huysuz, çatık kaşlı ve kahverengi şapkalı
3. Sümüklü, kırmızı burunlu ve turuncu şapkalı
4. Ahmak, sakalsız, saf ve mor şapkalı
5. Uykucu, esneyen suratlı ve mavi şapkalı
6. Neşeli, gülen yüzlü ve turuncu şapkalı
7. Utangaç, kırmızı yanaklı ve yeşil şapkalı
Evet, Elif sayesinde cüceleri öğrendim ve tabi geleneksel Pamuk Prenses kıyafetini de.. İnanın her yerde aynı elbiseyi giyiyor Pamuk Prenses. Daha önce bunu da bilmiyordum:)
Sevgili Elif, masallar kadar güzel bir hayat sürmeni dilerim. Yaşamın, masallardaki gibi saf sevgi ile dolu olsun. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder