30 Nisan 2011 Cumartesi

2 Keman + 1 Kontrbas = 3 Yaş

 Beril 3 yaşında.. Doğumgünü pastasının siparişini kendisi verdi. Pastamın üzerinde 2 keman 1 kontrbas istiyorum dedi :) Bu şimdiye kadar aldığım en ilginç pasta siparişi gerçekten. Sonra Beril'in daha bu yaştan klasik müzik ve klasik türk müziği dinlediğini öğrendim. Bir de Senfoni Ailesi diye bir çizgi film varmış, onu da çok severek izliyormuş.
Şimdiki çocuklar gerçekten bir harika. Verilen herşeyi almaya ne kadar da istekliler.
Ben bu pastayı çok severek yaptım. Bizzat Beril'in siparişi olması beni çok mutlu etti.

Ve ortaya bence çok cici bir pasta çıktı. Beril'ciğim, dünyanın en güzel senfonisi umarım senin yaşadığın hayat olur. Sana daha nice sağlıklı, mutlu, uzun ömürler diliyorum. İlerde çok ünlü bir müzisyen olursan henüz 3 yaşında yaptırdığın bu pastayı anlatıp benim de kulaklarımı çınlatırsın umarım:)
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder