23 Nisan 2011 Cumartesi

Merve'nin 18. Yaş "Uğur"u

Merve'nin o en güzel yaş olan 18. yaşgününde ne kadar uğurlu bir pastası var bakar mısınız?
Bahar ayına yakışır, yaşına yakışır kendi gibi cıvıl cıvıl bir pasta yaptım Merve'ye..
Bu pastada ilk kez çikolata badem ikilisini kullandım. Uğurböceğinin ağırlığından dolayı pastada çökme yapar mı diye biraz korkmuştum ama çok şükür sağ salim ulaştı yerine :)
Merve'ciğim nice sağlıklı, mutlu ve uğurlu yaşlar diliyorum sana. Ömrünün her dönemi bahar gibi olsun! Sevgiler:)

2 yorum:

  1. huhuuu kuzeeen ben geldimm
    uğur böceğini yiyebilir miyimmm :))
    hayırlı olsun şeker blogun ağzımız tatlandı iyi oldu valla :))

    YanıtlaSil
  2. canım kuzim çok teşekkür ederim, blogların pir'i olarak bana verdiğin destek çok anlamlı:)))
    öpüyorum

    YanıtlaSil