16 Mayıs 2011 Pazartesi

Canım Arkadaşım Kurabiyeleri

Çok iyi iki arkadaşın paylaşımlarından ortaya çıkan bu konsept son derece beğenildi. Tabii ki esas çıkış noktası anneler günü kurabiyelerinden sonra oldu. Sevgili arkadaşım Hale çok sevdiği ve şehir dışında oturan bir arkadaşının doğumgünü için anneler günü konseptine benzer bir çalışma istedi. Kurabiyeler üzerindeki mesajları çoğul yazma fikri de ondan geldi. Ben de fikri geliştirip üzerine nasıl modellemeler yapacağımı buldum ve sonuç muhteşem oldu. Hale için yaptığım kurabiyeler onun isteğiyle çok daha belirgin ve parlak renklerden oluşuyordu. Şimdi resmini gördüğünüz kurabiyelerin siparişini veren Deniz ise daha pastel renkler kullanmamı tercih etti. Her iki çalışma da sipariş verenleri ve hediye ettikleri arkadaşlarını çok sevindirdi. Sıkı dostlar ve güzel paylaşımlar için gerçekten çok değişik ve anlamlı bir çalışma yapmış olduk. Siz de en yakın arkadaşınıza hırka, parfüm, t-shirt, ruj vb. hediyeler almaktan sıkıldıysanız böyle yaratıcı bir çözüme başvurabilirsiniz. Hem hediye edeni hem de hediyeyi alanı çok mutlu ettiğini kendim de gördüğüm için gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Umarım bu kurabiyeleri hediye edebileceğimiz gerçek dostalarımızın sayısı her geçen gün çoğalır. Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Bu tasarımı çok beğendim.Nasıl sipariş veriliyor?web sitesini bulamadım. Yardımcı olursnız sevinirim.

    YanıtlaSil