24 Mayıs 2011 Salı

Doğuege 3 Yaşında

Canım arkadaşım, güzel arkadaşım, iyiki varsın dediğim arkadaşım Emel'in tatlı oğlu Doğuege 3. yaşgününü kutladı. Tam bir uçak hastası olduğu için ona birsürü uçak kurabiye yapıp gönderdim. Bu kurabiyeler Van'a uçtu anlayacağınız :) Uçak kurabiyeleri göndereceğimi biliyorlardı ama kurabiyelerden adını ve yaşını yazmam onlar için sürpriz oldu. Vee tabii ki çok beğendiler :) Onlar kurabiyelere ne kadar mutlu oldularsa ben de onların beğenmelerine o kadar mutlu oldum. Doğuege sayesinde ilk uçak kurabiyelerimi de yapmış oldum, bu sebeple de çok mutluyum çünkü ben de ortaya çıkan manzarayı çok tatlı buldum. Sevgili Doğuege; Nice güzel, sağlıklı, mutlu, huzurlu yeni yeni yaşlar diliyorum sana. Sevdiklerinle birlikte uzun yıllar geçirmeni temenni ediyorum. Sevgiler :)


1 yorum:

  1. Ben Doğuege Vural 23 mayıs 2008 doğumluyum annemin adı Emel Vural
    YouTube kanalım var adı Doğuege Vural lütfen abone olun
    Özge teyze bana inanmıyorsanız 5055365144 ü yani annemi arayın

    YanıtlaSil